سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روان نویس یونی بال

    نظر

روان نویس یا خودکار

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از کاغذ قلم بسیار کم شده است و بیشتر افراد تایپ کردن را به نوشتن ترجیح میدهند اما بسیاری از افراد همچنان ترجیح میدهند نامه خود را با خط خوش بنویسند و ارسال کنند یا برای نوشتن چک و امضا کردن.

معمولا این افراد به ارزش یک روان نویس و خودکار خوب آگاه هستند و حاضر هستند پول زیادی برای یک روان نویس خوب بدهند که جوهر آن به سرعت خشک شود و در مرور زمان از بین نرود.

اما در بین این همه روان نویس کدام یک بهتر است؟

 

تاریخچه شرکت یونی بال

در سال 1887 میلادی هیتوشی اشیزاکی یک کارخانه تولید مداد در نائوتوکوشینجو را بنا نهاد.
وی در همان سال در یک نمایشگاه شرکت کرد و با تحقیقات و تلاش های فراوان توانست اولین تولیدکننده صنعتی مداد ژاپن شود که برند قلم خود را با نام شرکت mitsubishi pencil co تاسیس نمود.
مداد تولیدی این کارخانه با سه شماره سختی HB ،2B و 2H با علامت تجاری میتسوبیشی و در سال 1903 روانه بازار گردید و بعد از تغییر نام میتسوبیشی به uni این مداد منحصر به فرد را در حدود 50 سال است که همچنان به بازار عرضه می کند.
در سال های اخیر علامت uni به عنوان یک نام تجاری، از تمامی محصولات جدید فراتر رفته که توانسته است در سراسر جهان توسعه یابد.
اکنون فعالیت شرکت یونی بال ژاپن بر پایه بهبود کیفیت و نوآوری و با شعار بالاترین کیفیت و بزرگترین سرویس دهی خود را به عنوان تولید کننده پیشرو در جهان در عرصه ابزار نوشتن مطرح نموده است.

 

روان نویس یونی بال ژاپن

روان نویس یونی بال  چشمی مدل eye ub-157 یکی از تولیدات پرفروش شرکت یونی بال می باشد که سابقه طولانی در بین انواع مختلف روان نویس را دارد و به عنوان بهترین مارک روان نویس در ایران و جهان شناخته می شود.
این روان نویس قدیمی بیش از 20 سال است که در سراسر جهان مورد پسند همگان واقع شده است.
روان نویس یونی بال چشمی اصلی با رنگ بندی زیبا جزو محصولات پر فروش و محبوب در عرصه لوازم التحریر بوده که همواره نیاز مخاطبانی که عادت به تند نوشتن دارند را به راحتی برآورده می نماید.
با وجود این که امروزه تنوع در انواع روان نویس از نظر ظاهری بسیار زیاد شده اما همچنان افرادی هستند که نوشتن با روان نویس یونی بال چشمی را به دلیل قطر نوشتاری 0.7 میلی متر، جریان جوهری ثابت، ایجاد خطی صاف و یکپارچه بر روی کاغذ، سرعت بالای خشک شدن جوهر و دارا بودن گیره فلزی جهت حملی آسان درجیب به روان نویس های مشابه ترجیح می دهند.

 

سیستم جوهر به کاررفته در روان نویس یونی بال چشمی

سیستم جریان جوهر روان نویس یونی بال چشمی از رنگدانه ای با فناوری بالا ساخته شده که این روان نویس را در دسته روان نویس های ضد جعل قرار داده تا شما بتوانید بدون اینکه در نوشتار شما قطعی به وجود بیاید تا آخرین قطره جوهر با آن بنویسید و نوشتاری راحت و روان را تجربه می کنید.
سیستم جریان جوهر یونی نوشتاری با رنگ ثابت و همیشگی را تا آخرین قطره جوهر روان نویس تضمین می کند.