سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ماسک موی خانگی برای رشد مو

    نظر

ماسک موی خانگی 

اگر فقط یک محصول مختص به مو باشد که ما نتوانیم از صحبت در مورد آن چشم پوشی کنیم، آن محصولی نیست جز ماسک مو... به هر حال کدام محصولی بجز بهترین ماسک موی خانگی می‌تواند موهای خشک و آسیب دیده را مثل روز اول سالم بکند؟

ماسک مو را نوعی نرم کنند? موی خیلی قوی در نظر بگیرید. آنها فواید و تأثیرات یکسانی، مانند تقویت کنندگی و مقاوم سازیِ بسیار زیادی دارند. ولی ماسک‌های مو قوی تر بوده و تأثیرگذاری آن‌ها بیشتر است. ماسک مو همچنین می تواند بسیاری از مشکلات سلامتیِ موی شما را نیز از بین ببرد. آیا می‌خواهید تأثیر ماسک های نرم کنند? مو و طرز استفاده از آنها را بدانید؟ آنها را به مراقبت های روزان? موی خود اضافه کنید و بعد از آن متوجه می شوید که نتیجه ای که بدست می آورید (موهایی با ظاهر براق و درخشان تر، محکم تر و نرم تر) ارزش صرف زمان بیشتر را خواهد داشت.

 

چه کسانی می توانند از ماسک مو استفاده کنند؟

بهترین امتیاز ماسک مو این است که هم? افراد با هر نوع و هر جنس مویی می توانند از آن استفاده کنند. مهم نیست موهای شما چه مشکلی دارند یا از چه جنسی هستند، حتی اگر فکر می کنید موهای بسیار سالمی دارید، باز هم ماسک مویی وجود دارد که مناسب شخص خود شما بوده و بتوانید از آن برای داشتن موهایی سالم تر و زیباتر استفاده کنید. حتی اگر به دنبال رشد مو هستید باید بدانید ماسک موی خانگی برای رشد مو بهترین انتخاب است.

 

ماسک مو را در چه فواصل زمانی باید استفاده کرد؟

شما باید ماسک موی آبرسان را حداقل یکبار در هفته استفاده کنید. ولی اگر موهایتان خشک تر یا آسیب دیده تر از حالت عادی هستند، می توانید دوبار یا سه بار در هفته از ماسک مو استفاده کنید.

 

ماسک مو چیست ؟

ماسک های مو محصولات درمانی هستند که با روغن های حیوانی و گیاهی، چربی ها و عناصر تقویت کنند? دیگر درست می شوند. این ماسک های موی آبرسان نسبت به شامپو و نرم کننده های عادی زمان بیشتری در موها باقی مانده و آنها را تقویت می کنند، به همین دلیل با یک بار استفاده تأثیرات چشم گیری خواهند داشت.

موهای ما در معرض استرس و فشار زیادی قرار دارند، این فشار ممکن است بدلیل گرمای حاصل از دستگاه های حرارتی مثل اتومو یا سشوار باشد، یا بخاطر مدل موی جدید و یا به جهت مؤلفه های دیگر می تواند باشد، که می تواند آسیب های جدی به موها وارد سازد. ماسک های مو به کاهش شکنندگی و آسیب موها کمک شایانی کرده و سلامت موها را تضمین می کنند. و تمامی این روند در خان? شما صورت می گیرد.

بنظر شما ماسک موی خانگی برای رشد مو کدام است؟

 

راهکارهایی برای افزایش تاثیر مثبت ماسک

  •  همیشه ماسک ها را به موهای تمیز و شامپو زده بزنید. همانگونه که ماسک صورت را باید به پوست تمیز بزنید، برای ماسک مو هم به همین صورت است که موهای تمیز مواد مغذی را بهتر به خود جذب می کند.
  •  حتما موهای خود را به چند قسمت تقسیم کنید و ماسک را کامل از ریشه تا نوک بزنید و سپس موهای خود را از پشت ببندید و آن را با کلاه بپوشانید، این کار باعث می شود که هوای اطراف موی شما گرم شود و جذب مواد مغذی نیز حداکثری شود.
  •  مو را سفت ببندید تا ماسک نریزد.
  •  قبل از شستن موها، یک حوله گرم را به مدت حداقل 5 الی 7 دقیقه روی موهای خود قرار دهید تا محیط آن دوباره گرم شود.
  •  در آخر نیز حتما موی خود را با آب ولرم و یا سرد شستشو دهید و سپس با حوله، کمی موها را فشار دهید تا مطمئن شوید که آب اضافی آن گرفته شده است.
  •  اجازه دهید که موها در معرض هوای آزاد خشک شود و حتی الامکان از سشوار و اتوی مو استفاده نکنید.

 

هر جزئی از تار مو از پوشش خارجی (کوتیکول)، سفید? مو (کورتکس) و مغز مو (مدولا) تشکیل شده است.

مواظب رژیم سم زدایی آبمیوه (مایعات) باشید! رژیم های غذایی سخت و شدید می تواند ب طور موقتی باعث ریزش مو شود.

برای اینکه مشخص شود شما در حال کچل شدن هستید، می بایست 50 درصد از موهای تان را از دست بدهید.

هر یک تار مو می تواند وزن 2.5 کیلوگرم  را تحمل کند. این بدین معنیست که تمام موهای سر شما وزنی معادل 2 تُن را تحمل کند!